Sofiaaa

Allt braaaaaa???? Själv är det bra förutom att jag är sjuk, Athina apan har tydligen smittat mig... Areee maimouuuouououou!! Jaja, men annars är allt bra, i lördags var det FEST, Kourkoulis kom! Det var gaaaaaaaaalet - hade det skitbra, TUNG dag. Athina var säxi lady som vanligt hihi min baby <3
Hur som helst så blev det mycket dans för min del, haha satt typ aldrig, var uppe med tjejerna hela tiden och dansade som en galning, folk som t.ex. Athina kunde tro jag var full men man kan väl inte bli full med Cola? Hehe så jag var inte full ATHINA! ;) (jaja säkert.....)

Vad ska jag mer säga.. Väntar tills skolan är över så jag kan få åka till mitt älsklingsland Grekland! Orkar inteeeeeeeee i Sverige mer, Grekland är Grekland..

Eftersom Athina suger på att blogga så kommer jag skriva lite inlägg då och då när jag pallar, för jag är inte heller den typen som skriver blogg haha.. (alla goes K.bry HAHA)
Men imorgon tänkte jag lägga in lite bilder & video från i lördags.

Pussssssssssss så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååpåh älskar när den här Sofia bloggar - keep on doing! Hihi kärlek till den finaaa Sofia

2011-05-10 @ 10:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0