I got a dirty mind ;)



Heey bloggen. Shit såg att skiitmånga va inne på min blogg förut haha. Fett synd ni blev säkert rädda men va gör man ! Har hänt ganska mycket på senaste tiden, not. Men i lördags var ja på fest somsagt, då såg ja ut som på bilden. Det var grymt, massa folk ja kände såklart, happy happy skitkul. Annars så lyckades ja förstöra mitt älsklingsläppstift. Asså skitvacker färg ska visa den sen. Annars så har ja varit i fuckhead skolan oxå. Såklart. Och idag var de några som brände sina matteböcker typ sen de börja brinna lite sen de bara stack så min kompis ringde vår mentor sen fick vi tjalla på dem oxå. Fast ja kan verkligen inte göra det mot folk så sa inget typ haha. Ruttet som fan lixom de ser vi sitter där o allt sen de bränner ner saker man ba........ smart där !
Sen så igår hade vi orientering, men ja var inte med. Är fortvarande sjuk, tyvärr (?). Men när vi skulle hem så gick ja och min kära väninna åt fel håll, så vi kom till kungens kurva. Liite fail, och vi var skiiittörshtiga så vi drog till citycross och köpte dricka. Och sen fick vi inte åka med bussen för min kompis hade cykel. så vi kämpade oss ända till skärholmen för att åka tåg istället men nej man fick inte ha cykel på tåg heller. Och då hade jag hunnit bränna min näsa & klockan blivit 6, fast vi slutade 2. Lyckat ! Det var ju varmt iallafall. Sen tog jag buss hem och min kompis cykla. Grymt juu.
Sämsta & längsta inlägget, men sånt händer.
Nu ska ja nog plugga lite och sen sova :) Nej driver haha. Kommer aldrig hinna plugga har för mkt att inte göra. Men ska nog ladda ner en film och kolla. kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0