Vänner del 1

Heey bloggen, 100 år sen, men vad gör man. Har haft skitmycke den här veckan. Men nuu så, imorgon äre sista dagen och sen är det lov + grekland + prao. Nice ! Men kör comebacken med ett inlägg då:
Ja tänkte berätta om mina vänner, alltså inte alla, men de ja orkar just nu, kommer göra olika del 1, del 2 osv :)


Här har vi Nate ! (och mig brevid. sexigt värre)
Nate har ja känt sedan ja föddes, men vi började umgås 'mycket' våren 2010 tror jag ? Alltså då menar jag varje helg lxm och vi va tillsammans hela sommaren nästan. Och nu fortvarande. Fast inte lika ofta för d så mycket me skolan. Men de fixar sig. Vi brukar skratta väääldigt mycket, åt allt typ. Och vi brukar tex skriva till varandra på facebook exakt samtidigt. Och hon brukar alltid facerape mig när jag sitter brevid. Menmen man lär sig leva med henne. Tro mig. <3
Haha den här bilden är så jävla ful men ja bjuder på den. Min väninna blev ju fin !
Det här är alltså Sofia Gris, som många av mina vänner känner henne. Minns inte riktigt när vi blev vänner, inte sen små iallafall hon är ganska ny. Hon är lite crazy, vi lyckas alltid dampa på varandra, grovt alltså, men d gör inget ! Ett av våra minnen är ju när ja skulle ta hål i örat där uppe haha...
jag: (från ingenstans) Ja vill ta hål i örat ! vi gör det kom !
sofia: hallå är du säker får du av dina föräldrar ?
jag: JAJA ja får frågade dem förut lalalal
Så höll vi på så Sofia är du säker jag jaja sen gjorde jag haha. Men ja fick inte egentligen LOL. De va i Kill Kiss, Grisens stad haha... <3
Alla tidernas bild haha. Jag och min bitch !
Det här är då Mikaela 'Brook' Bitchen Magnusson. Man behöver inte säga så mycket mer, men ja ska väl berätta lite om henne haha. Vi lärde känna varandra när jag bytte skola, från bredäng till älvsjö. Alltså sen 5:an dåra. Sen dess har vi lixom träffats i princip varje dag alla åren. Hon är min crazy bitch och vi har faktist kul hela tiden... Hon lär sig grekiska just nu (HAHA) hon är duktig faktist, kouneli ne ne ;) Och hm ja, tror inte jag riktigt vet om ni vill att ja ska berätta om våra minnen... *host* Vi måste visa oss M****, annars flyttar jag *host* allt man kan tänka sig *host*...Vi ska flytta till USA en vacker dag om några år, så... You can find us in LA :*
Det här är då min andra bitch, Madde.
Eller ja kallar henne aldrig madde, ja vill helst bara sudda bort det och skriva knotter haha. Det är vad ja kallar henne. Eller hon har många namn genom åren. Nötsson, valnöt, knotter, osv osv. När ja blir arg på henne kan ja råka säga Klother istället. Men det funkar. Ibland (alltid) så glömmer ja bort vad hon egentligen heter faktist haha. Vi har oxå många minnen... och hon mobbar mig alltid för att ja säger "den" till alla hennes djur. Lxm hästen man kan ju lika gärna säga den, och hunden oxå lxm den, men nää det är hon/önska, VAD ÄR DET FÖR SKILLNAD -.- ? Vi ska bli bilmekaniker btw haha...
Och här är min 3:e bitch haha ! Tobbe ;)
Ja kommer aldrig glömma hur vi började prata, herregud. Ja va ny i klassen och hade råkat hamna på platsen brevid Towimbo...
Jag: Asså kan man göra rakare streck än linjalen ? (vet inte varför ja ens sa det)
Då kommer smartasset med det här:
Tove: Alltså, egentligen kan man faktist det, för enligt.... därför.... men... blablabalbal
VI GICK I 5:AN !? Herre haahah ja doog ! Hon är så smart. Även nu, allt MVG, hon är som min 4:e hjärna :)
Vi har gjort ganska mycket tsm oxå. Bla gjorde vi om en WITCH tidning... haha dör !
Nu orkar ja inte skriva om fler, kanske imorgon hehehehe !

Kommentarer
Postat av: Mikki

HAHAHHAHAHAH älskar tove svar!!!!!! 4 hjärna !!!!!! XD

2011-04-14 @ 20:36:51
Postat av: SOFIA

KÄRLEK TILL DIG MIN GRIIIIIIIIIIS! Men aså iuw.. bilden!! Jag ser ut som en uppstoppad tupp

2011-04-15 @ 15:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0